Radio

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

ΠΡΟΣΕΥΧΗ




ΠΡΩΙΝΗ   ΠΡΟΣΕΥΧΗ


OM   KΥΡΙΕ

Γεννήθηκα  απ' την μήτρα του ύπνου.
Είμαι αποφασισμένος  να oλοκληρώσω όλα τα καθήκοντα μου  αυτής της μέρας,
σαν  προσφορά σε Σένα,
με Σένα πάντοτε Παρόντα μπροστά στα μάτια του νου μου.

 Κάνε τα λόγια , τις σκέψεις  και τα έργα μου 
ιερά και καθαρά.
Μη μ' αφήσεις να σταλάξω πόνο σε κανένα.
Μην αφήσεις κανένα να σταλάξει πόνο πάνω μου.
Διεύθυνέ με, οδήγησε με αυτή τη μέρα.






ΒΡΑΔΙΝΗ    ΠΡΟΣΕΥΧΗ


ΟΜ   KΥΡΙΕ

Τα καθήκοντα αυτής της μέρα,
που το βάρος τους έβαλα πάνω Σου αυτό το πρωινό, τελείωσαν.
Εσύ ήσουν Αυτός που μ' έκανες να περπατώ,
να μιλώ, να σκέπτομαι και να δρώ.

Γι' αυτό , στα πόδια Σου βάζω όλα τα λόγια ,
τις σκέψεις και τα έργα μου.
Το καθήκον μου έγινε. Δέξου με. Έρχομαι πίσω σε Σένα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο